Re: Mocowanie radiatorów - taśmą termoprzew. czy może klejem?

Autor: Adam Jarecki <_a_d_a_m_j__at__p_l_e_n_e_t_._p_l_l>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 16:25:26 MET

Użytkownik "P@lmer" <USkoluUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:436f6d40@news.vogel.pl...
> Reasumując, pytam tutaj, które rozwiązanie jest wydajniejsze i jakich
> rezultatów w oddawaniu energii można oczekiwać?

Powiem tak, jezeli nie szkoda Ci gwarancji na dany produkt to mozesz mocować
klejem ja od siebie polecam Thermopox 85CT. Jednak ciezko pozniej cokolwiek
oderwac, czytalem opinie uzytkownikow o wyrwanych czesciach chipsetow ba
nawet calych kostkach bga. Tak wiec zamocuj, i modl sie zeby nie trzeba bylo
reklamowac, bo mozesz byc pewien ze taka modyfikacja nie przejdzie w
serwisie. Jezeli jednak zalezy Ci na gwarancji to polecam tasme 3M, taka
ultra cienka z allegro, specjalnie do tego celu. IMO roznica zadna z
mozliwosc oderwania zawsze istnieje.

--
Pozdrawiam
Adam Jarecki