Re: Skklep Internetowy GVC.NET.PL

Autor: Grzech <malcolm_at_autograf.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 16:25:25 MET

> Na ich stronie, jest informacja o wpisie do Ewidencji Działalności
> Gospodarczej. Sądze ze uczciwa, ponieważ jeżeli byłaby fałszywa to mozna
> zglosic sprawe do odpowiednich organow. Generalnie mi to wyglada na firme
> jednoosobową, ale nie ważne. Monitor zamawialem miesiac temu, Przyszedl
> ladnie zapakowany, i nie ma z nim problemow.

Ta informacja o wpisie do ewidencji pojawiła się kilkanaście minut temu -
chyba po mojej ostrej wymianie zdań z właścicielem. Już wiem, dlaczego w
Świebodzinie nie potwierdzili mi ich działalności gospodarczej - bo to
Świebodzice, a nie Świebodzin - jutro zadzwonię do tamtejszego Urzędu
Miejskiego i potwierdzę.
Co do firmy - to faktycznie jednoosobowa. Nie jest to spółka.