Re: [warto?] tzn za ta cene, wiecej niemam :-)

Autor: Chiastic Slide \(aphex\) <afx_at_WYTNIJTOtlen.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 01:25:38 MET

> a ktos moze ma przy okazji jakis dobry pomysl czym robic dziury na
> wentylki
> np w jednolitej blasze z boku obudowy? diaxem?

hehe, ja to zamierzam zrobic wlasnie w tej co podałem.
Niestety chyba jestem skazany tylko na wiertarke i zwykle cienkie wiertło.
Cyrklem narysuje kolo troche mniejsze niz wiatrak i bede wiercic dziury,
najpierw na 4 (gora, dol, lewa, prawa), potem miedzy nimi kolejne 4, potem
miedzy nimi kolejne az w koncu wyrobi sie i obcegami wyjdzie, potem
przyszlifowac i nawiercic 4 dziury na wentyl.

Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie :-)