Re: [warto?] tzn za ta cene, wiecej niemam :-)

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 09:57:22 MET

Chiastic Slide (aphex) wrote:

[...]
> Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie :-)

spox.
Ja mam podobny uklad obudowy od tylu. W mijscu w ktorym Ty masz takie duze
dziurkowane kolo ja mam nieco mniejsze przestrzenie. Ale wpadlem chyba na
nienajgorszy pomysl, zeby rozpieprzyc tamta scianke od gory (zasilacz) do
dolu (rozpoczynaja sie miejsca na sloty) - wtedy minimalnie nie mieszcza sie
u mnie dwa zwykle wentyle (chyba 8cm srednicy) - gdyby je zamontowac
minimalnie pod skosem czegos na wzor:

                    gora
                  ________
tu jest tyl: | zasilacz
                  |________
                  \
                    \wiatrak 1
                    /
                  /wiatrak 2
                ------------------

                | sloty agp/pci

                ------------------

Rysunek moze malo udany ale ogolnie przedstawia to co wymyslilem, bo nie da
sie ich wstwic plasko, w kazdym razie mozna by je wtedy puscic spowolnione,
zamiast jednego dzialaljacego szybciej, a efekt moglby byc ten sam, a w
razie domontowania do ukladu potencjometra (jak sie je podlaczy do jednego
to taki na 4W i do 150 ohmow bedzie spox) da duze mozliwosci w razie
ewentualnej potrzeby :)

Koszt takich wiatraczkow chyba nie jest duzy... - sam mam 5 gratisowych i
wlasnie myslalem sobie jak je powciskac tu i tam i chce wlasnie zrobic takie
dwa z tylu, i ze 2 lub 3 z boku obudowy (jeden lub dwa dmuchajace na wiatrak
od procesora i jeden na karte graficzna, bo ona ma wydmuch poza obudowe).

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840