Re: jaka plyte s754 i nf4

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 15:07:27 MET

Jolly Roger wrote:

> ach te biosy :( Jedyna możliwość to zapewnienie lepszego chłodzenia
> chipowi nForce4 (jakiś nawiew by się przydał). Ewentualnie można
> poeksperymentować z HTx1.

Mam nawiew. Radiator jest zimny.

> To moduł idzie na gwarancję, ale raczej nie wiązałbym padnięcie
> modułu ze zmianą CL na 2. Ot, taki zbieg okoliczności.

Dokładnie w momencie zmiany padło.

> Cóż, trzeba poczekać na inne wersje biosów, bo takie zachowanie raczej
> normalne nie jest. Możesz spróbować przestawić dzielnik pamięci na
> 150MHz lub 133 i zobacz czy problem nadal sie powtarza.

133 to właśnie 2/3 FSB i na takim ustawieniu podkręcam

> Może za małe napięcie dla procesora. Widać jednak że płyta potencjał
> ma (nie wszystkie nForce4 robią HTT 300MHz), ale biosy do tego modelu
> są na razie paskudne.

Właśnie. O jednej rzeczy zapomniałem. Płyta nie umożliwia ustawienia
napięcia 1,6v. Jest 1,55 i 1,65. Troche mi tego brakuje. Wywala się na
1,55.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl