Re: Procesor TUALATIN 1200 MHz - czy będzie działał na płycie ECS P6VAP-A+

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 15:29:17 MET

ale trzeba zrobić z FCPGA FCPGA2,

> Nie na wszystkich płytach działa ta przejściówka, a i jest droga.

> Kiedyś taka przejściówka kosztowała ok. 200zł.
> więc kompletnie się nie opłaci.

Zależy od użytych środków. Nie chodzi mi o kupowanie gotowej, ale
zrobienie ze zwykłego adapteru Slot1-FCPGA adapter Slot1-FCPGA2 za
pomocą kliku "drucików". Podobnie zresztą się robi z adapteterami
(podstawkami) PGA aby otrzymać FCPGA.
Niekompatybilność Coppermine - Tualatin to tylko wymysł Intela i sprytne
zmanipulowanie wyprowadzeniami proca.

--
Pozdrawiam
Simon