Re: chlodzenie sapphire radeon 9600

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 12:28:32 MET

Michal Bien wrote:

> Ale jesli chodzi o polaczenie tych cech - dobra wydajnosc
> chlodzenia i dosc cichy to bardzo fajnie wyglada VGA Silencer 3 dla
> ATI.

nie prawda. Silencer jest glosny mimo swojej nazwy!! ja zmienilem na
radiator thermaltake z heat pipe. nie pamietam juz nazwy ale sa chyba
dwa na grafike. ja mam ten tanszy i pieknie chlodzi mi pelnego r9600xt.
nawet podkrecic moge. oczywiscie w tym wypadku mam wentylowana
obudowe...

--
pozdrawiam
  Andre