Re: chlodzenie sapphire radeon 9600

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 03:33:59 MET

CaiN <kilerbsNOSPAM@poczta.fm> wrote:

> czy ktos moglby mi doradzic jaki najlepiej kupic radiator na ta karte
> graficzna?? bo ten wiatrak ktory jest fabrycznie zamontowany strasznie
> wyje i chcialem korzystajac z okazji zmienic go na jakis bezglosny i
> wydajniejszy radiator..

            No to sie zdecyduj - bezglosny czy wydajniejszy. Jesli to pierwsze to
glownie rozwiazania oparte o heatpipe w stylu zalmanna albo nawet zwykly
radiator srednich rozmiarow odpowiednio przyciety i przyklejony na
Thermopox itp [R9600 stosunkowo malo sie grzeje].
            Ale jesli chodzi o polaczenie tych cech - dobra wydajnosc chlodzenia
i dosc cichy to bardzo fajnie wyglada VGA Silencer 3 dla ATI.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl