Re: Ranking laptoow - co wy na to!?

Autor: Maksymilian Muller <emaxx_at_op.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 23:51:08 MET

Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
news:dkj98f$4ps$1@inews.gazeta.pl...
> Ustawa ta jest niestety dalece nieprecyzyjna (np. w temacie sposobu
> realizacji roszczenia klienta - naprawa czy wymiana), co pozwala duzym
> sieciom handlowym (np. MM) oszukiwać klientów. Mnie Pani w MM usiłowała
> wmówić, że o niezgodności towaru z umową mozna by było mówić gdyby mój
> telefon bezprzewodowy, zamiast realizować połaczenia telefoniczne, parzył
> kawę lub prał skarpetki (!).
> karol

Wogole uwazam ze to wszystko jest nie jasne bo sklep jak i male firmy maja
prawo gleboko....sam kupilem laptopa w komputronik i dostalem rok gwarancji.
Znajomy mial zaszczyt zrobic zakup w MM dla idiotow i bez problemu otrzymal
gwarancje na dwa lata.
Jak by nie bylo warto chociaz wykupic gwarancje na dodatkowy rok. Moze byc
to umoczone cirka 300zl ale i tez dobra inwestycja.

A jezeli chodzi o laptopy to polecam ibm, swietnie sie pracuje na nich ,
porzadnie wykonane....szkoda ze stac mnie bylo tylko na acera. Wazne ze
zarabia na siebie.
Napewno nie polecem aristo, actina i innych klonow.

Max