Re: co mozna dorzucic/zmienic/dograc ?

Autor: Marcin G <marci_at_no_spam_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 23:53:27 MET

Użytkownik "hanek" <bhanek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dkijg1$1rv8$2@node1.news.atman.pl...

> te programy nie sa wcale tak malo wymagajace, zwlaszcza jak pracuja
> wszystkie na raz...
> jak juz dokupisz ten RAM to proponuje w opcjach wylaczyc wszystkie
> bajery "dopasuj dla uzyskania najwiekszej wydajnosci" czy jakos tak
> ja tak zrobilem a mam 1GB ramu ;-)
>
> hanek

W porównaniu chociażby do programów do obróbki grafiki np. Photoshop'a,
powyższe programy są małowymagające. Sam pracowałem przez rok na komputerze
z 192 MB RAM i Win XP. Rozszerzając pamięć ze 128 do 192 MB poczułem
drastyczną różnicę, przechodząc na 512 już trochę mniejszą. Wszystko zależy
od tego co się robi.

pozdro