Re: Epson Stylus CX 3650 - najdroższa drukarka

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 22:01:45 MET

 Grzesiek wrote:

> Dzisiaj się wściekłem, że tyle wywaliłem pieniędzy w błoto na tą
> druklarkę, więc postanowiłem wszystkich użytkowników przestrzec przed
> jej zakupem. Powszechnie się mówi, że jest to jedna z najtańszych
> drukarek na rynku pod względem utrzymania. Niestety prawda jest inna
> o całe 180 stopni.

Wszystko co napisałeś to 100% racja. Gdybyś poczytał archiwum to byś
doskonale wiedział, że Epsony tak działają. Nie jesteś pierwszą, ani
ostatnią osobą borykającą się z takimi problemami.

Reseter na allegro kosztuje poniżej 20 zł. Zestaw pojemników kosztuje
30 zł. O kupowaniu oryginalnego tuszu zapomnij, napełnianie to też
niezbyt dobry pomysł. Ta drukarka potrafi być tania w eksploatacji, ale
na pewno nie przy użyciu oryginalnego tuszu. Jeżeli pogodzisz się z
tym, że czyszczenie zabiera tyle tuszu, oddzielne pojemniki to zwykłe
oszustwo i zaczniesz korzystać z Allegro przy kupowaniu materiałów
eksploatacyjnych to uznasz, że nie jest to jednak taki zły sprzęt.
Twoje rozgoryczenie jest oczywiście jak najbardziej uzasadnione.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl