kupno procka

Autor: <-=R_at_mzes=->
Data: Fri 04 Nov 2005 - 07:16:55 MET

Witam grupowiczów.

Zostałem skierowany na tą grupę w związku ze sprzętem komputerowym. Mam
kilka pytań dotyczących kilku bazowych części. Jakiś czas temu spalił mi się
komputer (płyta ECS k7s5a, duron 950, 256 RAM sdr, gf2 Mx400). Spaliła się w
nim płyta główna chyba procesor oraz karta graficzna.A co było przyczyną to
nie jestem w stanie powiedzieć. Zdobyłem troszkę funduszy (są one niestety
bardzo skromne) i kupiłem sobie płytę główną ECS k7vta3 ver6.0 i mam zamiar
dokupić teraz procesor i ram.Na oku mam trzy procesory (ceny dotyczą
allegro!!)

1. AMD Athlon XP 2000+ cena od 200zł do 250zł
2. AMD Sempron 2500+ cena od 200zł do 280zł
3. DURON 1800MHz około 200zł

Chciał bym poznać waszą opinie dotyczącą tych procesorów. Chodzi mi o to
abyście doradzili który procesor zakupić?? Który by optymalnie chodził ?? na
wyżej wymienionej płycie głównej.

(http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=351&Menu
ID=24&LanID=0 - to jest link dla tych którzy by chcieli coś się dowiedzieć o
tej płycie).

Następnie chciałbym abyście doradzili jakie pamięci Ram kupić też oczywiście
do płyty głównej ECS K7VTA3 (To że RAM DDR to już wiem bo wyczytałem w
danych technicznych płyty).

--
   /               -=R@mzes=-                \