Re: kupno procka

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:00:52 MET

Dnia 4.11.2005, -=R@mzes=- napisał(a):

> nie jestem w stanie powiedzieć. Zdobyłem troszkę funduszy (są one niestety
> bardzo skromne) i kupiłem sobie płytę główną ECS k7vta3 ver6.0 i mam zamiar
> dokupić teraz procesor i ram.Na oku mam trzy procesory (ceny dotyczą
> allegro!!)
> 1. AMD Athlon XP 2000+ cena od 200zł do 250zł
> 2. AMD Sempron 2500+ cena od 200zł do 280zł
> 3. DURON 1800MHz około 200zł
> Chciał bym poznać waszą opinie dotyczącą tych procesorów. Chodzi mi o to
> abyście doradzili który procesor zakupić?? Który by optymalnie chodził ?? na
> wyżej wymienionej płycie głównej.

Normalnie poleciłbym 1, ale że w ECSie nie zmienisz mnożnika (no chyba, że
drut-mode, ale to inna bajka) a na domyślnym nie ruszy na FSB 166 (nici z
podkręcania) proponowałbym kupić 2.

> Następnie chciałbym abyście doradzili jakie pamięci Ram kupić też oczywiście
> do płyty głównej ECS K7VTA3 (To że RAM DDR to już wiem bo wyczytałem w
> danych technicznych płyty).

W sumie to jakiekolwiek, np. 400 - przy synchronicznym puszczeniu ich z
CPU na FSB 166 (333) będziesz mógł zmniejszyć 'timingi'.

--