Re: Co się stanie jak do płyty z max. mnożnikiem 8 włożę Celerona 667?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 19:59:57 MET

On Thu, 3 Nov 2005 06:34:46 +0100, Paweł Cern wrote:

> Mówiąc krótko, jeśli tylko płyta obsługuje "zielone" celerony, to
> pójdzie.

Rozumiem że do "obsługi" zielonego celerona konieczne jest (poza oczywiście
Socketem FCPGA370 czy częstotliwością FSB) jedynie by płyta umiała
dostarczyć odpowiednie napięcie? Gdyż najnowszy bios jaki jest dostępny
nawet nie słyszał o zielonych celeronach ani podobnych wynalazkach, ale to
chyba jest niepotrzebne?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//