Re: Co się stanie jak do płyty z max. mnożnikiem 8 włożę Celerona 667?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 06:34:46 MET

> Mam komputer z płytą A-Trend ATC-6220. Ma ona maksymalny mnożnik 8x. Z
> tego
> co się dowiedziałem nawet najnowszy bios do tej płyty nie pozwala na
> stosowanie wyższych mnożników.

Przede wszystkim to nie płyta "ma mnożnik", tylko procesor (pętla PLL jest w
procesorze). Płyta conajwyżej umożliwia zmianę mnożnika w bardzo wąskim
gronie procesorów, niestety wszystkie celerony jakie spotkałem miały stały
mnożnik. Mówiąc krótko, jeśli tylko płyta obsługuje "zielone" celerony, to
pójdzie.