Re: OptiBook mx 600c - glosny wentylator

Autor: ::Joozeph:the:Carpenter:: <stealon_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 16:40:20 MET

Kulawy idący ścieżką prześcignie zdrowego,
który z niej zejdzie...[Francis Bacon]

---
Bitemu psu wystarczy kij pokazac...[Aleksander Solzenicyn]
"::Joozeph:the:Carpenter::" <stealon@USUNTOgazeta.pl> wrote in message

| Wszystko jest Oki, oprócz  jednaj sprawy która mnie niepokoi. Mianowicie
| WENTYLATOR.  Chodzi bardzo często i bardzo głośno, niemal od początku
| włączenia laptopa ( zgodnie z zaleceniem sprzedawcy wyjołem baterię......
Co radzicie?
Rozumumiem ze nie byl  to najlepszy wybor laptopa, czyli w domysle pozbyc
sie tego sprzetu za wszelka cene, dodam ze nabylem go niecaly tydzien temu.