Hardware monitor na AV8 z AMD x2 ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 16:42:19 MET

Witam. Zakupiłem, niestety nie sobie ;-). taki włąsnie sprzęt. Sam posiadam
abit ic7 z p4 a na płycie instalacyjnej był fajny genialnie prosty sofcik do
monitornigu temp, napięcia obrotów całej płyty-g. Na tamtej maszynie jest
teraz windows Xp pro x64 edytion. Zainstalowałem tam uGuru z płyty
instalacyjnej od av8. Niestety nie rozumiem komunikatu. Jestem oczywiscie
zalogowany jako administrator. Po próbie wejscia na jaką kolwiek aplikacje z
tego pakietu uGurum pojawia się komunikat: " When you see this diaglo box,
please login as administrator adn run this program once so that you won'y
see this diaglo box again.".
Jeśli wiecie w czym problem dzięki.