Co się stanie jak do płyty z max. mnożnikiem 8 włożę Celerona 667?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 16:05:19 MET

Witam.

Mam komputer z płytą A-Trend ATC-6220. Ma ona maksymalny mnożnik 8x. Z tego
co się dowiedziałem nawet najnowszy bios do tej płyty nie pozwala na
stosowanie wyższych mnożników.

Do tego mam Celerona 667 (66x10) - luzem :) I teraz pytanie:

Co się stanie gdy wsadzę jedno w drugie? Skoro Celeron ma zablokowany
mnożnik na stałe, a płyta takiego nie udostępnia?

Wygooglałem gdzieś opinię jakoby Celerony z zablokowanym mnożnikiem nie
obchodzi to, czy płyta taki mnożnik daje czy nie, aczkolwiek ta opinia była
jedyna w stosie wyników, a po drugie - wolałbym usłyszeć opinię od kogoś
kto osobiście próbował takich manewrów ;)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//