Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: -+r-m-k+- <radomiak_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 00:13:58 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9702EE250CAD1mbien@127.0.0.1...

> A uzywasz? Dla mnie to nie ma najmniejszego znaczenia. Sam musisz
> sobie jednak odpowiedzec czy potrzebujesz tej fukncjonalnosci i czy
> bedziesz kupowal i placil za takie plytki?

A formaty: DVD+R9 i DVD-R9 ? Taka sama sytuacja ? Nie warto ?

Jak widze, to w cenie do 250 zl nie ma spawarki, ktora
czytalaby/zapisywalaby all - standardy nagrywarek dwuwarstwowych plus
DVD+R9, DVD-R9 czy DVD-RAM. Jak jest +R9, to nie ma -R9, albo DVD-RAM. Moze
teraz to niepotrzebny bajer, ale po co za 3 miechy zmieniac znowu sprzet ?
:/

> Ktorych? Bo nowe 4550 to to samo co LG 4167.

Znajde to napisze... a LiteON SHW-16H5S ? Cos fajnego ma poza Light-Scribe ?

--
P.
radomiak[MALPA]o2.pl