Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 00:48:30 MET

-+r-m-k+- <radomiak@o2.pl> wrote:

> A formaty: DVD+R9 i DVD-R9 ? Taka sama sytuacja ? Nie warto ?
>
> Jak widze, to w cenie do 250 zl nie ma spawarki, ktora
> czytalaby/zapisywalaby all - standardy nagrywarek dwuwarstwowych plus
> DVD+R9, DVD-R9 czy DVD-RAM. Jak jest +R9, to nie ma -R9, albo DVD-RAM.
> Moze teraz to niepotrzebny bajer, ale po co za 3 miechy zmieniac znowu
> sprzet ?

            Nie wiem o co Ci chodzi - przeciez kazdy z tych 3 napedow o ktore
pytales czyta i zapisuje wszystkie +/-/RW single i DL, co najwyzej rozniac
sie predkoscia. NEC i LG dodatkowo rowniez DVD-RAM i o tym pisalem, ze
trzeba sie zastanowic czy komus jest to potrzebne kosztem jakosci zapisu
z Benqa/Plextora.

> Znajde to napisze... a LiteON SHW-16H5S ? Cos fajnego ma poza
> Light-Scribe ?

            Nic jeszcze nie wiem o tym napedzie, ale wlasnie przesiadam sie z
Liteona, tak wiec musialby sobie zapracowac naprawde rewelacyjna jakoscia
zapisu.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl