Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 23:24:38 MET

-+r-m-k+- <radomiak@o2.pl> wrote:

> W cenie ok. 200 zl - myslalem o oslawionym juz BenQ 1640, czy LG
> GSA-4167B.

Zmieniam nagrywarke i dla siebie biore jutro Benqa. Z tego co wypatrzylem
na wykresach Benq DW1640 w stosunku do NECa 4550 i LG4167 nadal oferuje
lepsza jakosc nagranych plytek. Wlasnie zmieniam nagrywarke, dla siebie
jutro biore Benqa DW 1640 to napisze cos wiecej z pierwszych wrazen.
Te nowe NECi i LG sa jeszcze nie do konca dopracowane i nagrywaja gorzej
jakosciowo niz chocby starszy model LG 4163.

> Z tego co widze, BenQ nie zapisuje formatu DVD-RAM - warto
> sie tym przejmowac, czy olac to?

            A uzywasz? Dla mnie to nie ma najmniejszego znaczenia. Sam musisz
sobie jednak odpowiedzec czy potrzebujesz tej fukncjonalnosci i czy
bedziesz kupowal i placil za takie plytki?

> Patrze na porownanie wg. Chipa.

            A na to to nie patrz ;)

> Cos obilo mi sie o uszy o jakis dobrych NEC-ach...

            Ktorych? Bo nowe 4550 to to samo co LG 4167.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl