Re: modem GSM

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 21:25:09 MET

"Tomek" <domek@fr.pl> wrote in message
news:8b7ad$43691f8d$57cff1e5$21856@news.chello.pl...

> az tak zle? :-/
>
> nie mam noza na gardle, mam siec w pracy i w domu ale dosc czesto
> wyjezdzam i wtedy laczac sie przez GPRS- Bluetooth przez komorke na
> zwyklym abonamencie jest drogo i wolno... chodzi mi po glowie kupno
> karty Simdata, a ze sprzetu to chyba GC85 GPRS/EDGE

Znajomy mial ten mniejszy GC75, instalacja bez iwekszych klopotow - tylko
debilna Idea/Orange zamiast dac na szybko dane by zestawic poalczenie to
daje reklamowki i inne neipotrzebne informacje a do konfiguracji trzeba
pogrzebac na sieci... (nazwa APN i login), ogolnie dziala, strona onetu
ladowala sie ladnych pare minut....