Re: Strasznie ciezko znalezc driver.

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 21:20:09 MET

Doker napisał(a):

> Od kiedy mam swojego laptopa - tydzien
> Tylko na laptopach, nie ma w sieci.

Aha. Czyli od producenta w standardzie. Dzięki za info

> Widocznie cos im sie nie zgadzalo w tym udoskonalonym modelu i musieli
> napisac nowy driver.

Zapewne. Ja po zaktualizowaniu BIOS-u do wersji 1.12 mało nie pożegnałem
się z laptopem :(

Nie chciał się włączyć, choć paliły się wszelkie diody i nagrywarka DVD też
pracowała. Po chyba siódmym wyłączeniu i włączeniu w końcu ruszył i
pierwsze co zrobiłem, to wróciłem do BIOS-u 1.11

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098