Re: Zasilacz 0 dB - z pasywnym chłodzeniem

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 20:48:30 MET

> fakt :) w codegenach ten KA7500 uwielbia sie smazyc i potem pieknie leci
> z czescia komputerka :/
Mylisz to z zasilaczami L&C i Megabajtami - zła konstrukcja, stąd
uszkodzenia kondensatorów i smażenie płytyt PCB. Codegeny nie uwalaly
reszty sprzętów (nie wiem skąd ten mit się wziął). Ich standardowa
usterką były pady szybkich diod - mała powierzchnia radiatora na którym
były osadzane i niewystarczająca wentylacja. Marnej jakości kręcioły nie
wydalały z czasem, pomagał jeszcze przy tym kurz i wilgoć w zaniedbanych
  małych obudowach - objawami zaś, półstarty zasilacza.

--
Pozdrawiam
Simon