Re: Zasilacz 0 dB - z pasywnym ch³odzeniem

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 09:32:29 MET

Dnia Wed, 02 Nov 2005 01:52:42 +0100, BartekK napisa³(a):

> misiek napisa³(a):

> ta, a teraz po chwili pracy (obojetnie pod jakim obciazeniem) albo wrecz
> stania na standby/bez obciazenia - zobacz temperature w okolicy KA7500
> czy cotam stoi za scalaczek. Zenerka kolo niego chce sie sama wylutowac,
> kondensatorki sie rozplywaja, oporniki robia sie czarne...
> A jak tam taki maly (fi 5mm mniejwiecej) elektrolicik sie wysuszy to
> szpilki po 100v wala po zenerce i scalaku i dopiero sie zaczyna
> smarzalnia...

Od miesiaca mam zalozony radiator na te dwie blachy - jak w opisie. Komp
wlaczony 24h/d od tych 30dni, bardzo czesto pod wysokim obciazeniem. I
wszystko Pieknie! No fakt, mam jeszcze wentylator ;) Ale jak wspominalem
powietrze wydmuchiwane z zasilacza ma temperature letnia ewentualnie
ciepla, a nie jak wczesmniej goraca.
Aha, rzecz wazna - nic sie nie pali ani nie smoli na PCB zasilacza.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |