OKI 320 Polskie literki

Autor: y-y-y <y.y.y_at_(no-spam)wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 18:14:30 MET

Witam wszystkich!!!

Mam problem z drukowaniem polskich znaków w drukarce OKI Microline 320 -
drukuję z DOSa (na starszej drukarce STAR wszystko było OK - więc wina nie
leży po stronie kompa)

Znalazłem w configu drukarki następujące opcje i możliwe wybory:

1. General Control > Emulation Mode > (i tutaj do wyboru mam) [ EPSON LQ;
IBM PPR; IBM X24 AGM]

2. Symbol Sets > Character Set > [Epson; Set I; Set II]

3. Symbol Sets > Code Page > [Norway; Portugal; Turkey; USA; Multilingual]

4. Symbol Sets > Language Set > [French; German; British; Danish I;
Swedish; Italian; Spanish I; Japanese; Norwegian; Danish II; Spanish II;
Latin American; French Canadian; Dutch; Swedish II; Swedish III; Swedish IV;
Turkish; Swiss I; Swiss II; Publisher; ASCII]

To są 4 wybrane przeze mnie opcje moim zdaniem odpowiedzialne za wydruk
literek - jak je podobierać żeby drukowało polskie literki??

Przy zastosowaniu EPSON LQ / EPSON / USA / ASCII - nie działa (próbowałem
jeszcze parę innych kombinacji ale to na nic)

Może ktoś już przerabiał to na tej drukarce - proszę o pomoc i z góry
dzięki!!!!

--
:-) y-y-y