Re: S.M.A.R.T. a BIOS plyty Gigabyte 8IPE1000-G

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 18:02:50 MET

Dnia Wed, 02 Nov 2005 17:12:24 +0100, OMSON napisał(a):

> Ok jest wlaczanie funkcji S.M.A.R.T. po wcisnieciu kombinacji ctrl+F1

wiedziałem że tak będzie :)

> zastanawiam sie tylko czemu jest to ukryte normalnie w BIOSie?

żeby niedzielni użytkownicy mieli trudniejsze zadanie przy psuciu sprzętu
;)

> Zdradz mi jeszcze skad sie o tym dowiedziales

było napisane w instrukcji. U ciebie pewnie też jest - zapewne na sumiuśkim
końcu

> oraz co sie konkretnie
> zmienia po wybraniu opcji "Top performance" (mozna tego uzywac jesli juz
> jade na wykreconym o 50% procku?). ;)

Top performance to takie automatyczne podkręcanie FSB. Już lepiej korzystać
z manualnego podkręcania, bo masz nad wszystkim kontrolę.

> A tak wogole to THX za pomoc.
> Pzdr OMSON

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam