Re: OKI 320 Polskie literki

Autor: RR <rroomm_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 21:11:48 MET

y-y-y napisał(a):
> Witam wszystkich!!!
>
> Mam problem z drukowaniem polskich znaków w drukarce OKI Microline 320 -
> drukuję z DOSa (na starszej drukarce STAR wszystko było OK - więc wina nie
> leży po stronie kompa)
>
> Znalazłem w configu drukarki następujące opcje i możliwe wybory:
>
> 1. General Control > Emulation Mode > (i tutaj do wyboru mam) [ EPSON LQ;
> IBM PPR; IBM X24 AGM]
>
> 2. Symbol Sets > Character Set > [Epson; Set I; Set II]
>
> 3. Symbol Sets > Code Page > [Norway; Portugal; Turkey; USA; Multilingual]

> [...]
Najpierw trzeba by ustalić jakiego kodowania PL używa twój program DOSowy.
Prawdopodobnie Mazovia, ale może też być CP852 albo coś egzotycznego

Potem trzeba ustalić jakich kodów sterujących używa program do
sterowania drukarką star.
Może w programie masz wybór kodowania PL znaków i rodzaj drukarki
najpopularniejsze to właśnie Epson IBM OKI desk(laser)jet.
RR