Re: DPS

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 17:55:09 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 17:39:12 +0100, Piter napisał(a):

> To po co robic OC skoro Twoj procek zadko kiedy na 100% jedzie? :P

Procek robi 100% wtedy kiedy jest to potrzebne - np. w grach. Jak nie jest
potrzebne, to jest obciążony w mniejszym stopniu. Ale nie ma takiej
sytuacji, żeby procesor był obciążony w 100% cały czas, bo jak puszczę
jakieś MP3 to mam zużycie procesora 4%, a jak odpalę worda to zużycie
wynosi 0%. To chyba nie jest takie trudne do zrozumienia, prawda? OC robi
się po to aby procesor miał zapas w zadaniach, w których już się nie
wyrabia (albo dla sportu - tak jak u mnie)

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]