notebook A1645 czy Acer aspire 3613 WLMi

Autor: Jakub Kopyłowicz <j_kopylowicz_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 17:54:12 MET

Witam,

Wiem ze podobne dylematy pojawiają się tu często, próbowałem sam znależć
odpowiedz na mój problem, ale nie do końca sie to udało. Właściwie byłem
zdecydowany na FS za około 3700 zł, jednak znalazłem w ofercie Media Markt
Acera za 2999zł. Krótko mówiąc czy dołożenie 700 zł ma sens (zyskuje za to
20gb dysku, procesor Sempron-chociaż nie wiem czy to plus czy minus-podobno
sie grzejea a chłodzenie jest głośne, złącze
FireWire,SPDIF,S-vhs,no i gorszą kartę graficzną(chyba)).Czy kupic Acera, a
brakujacy przydatny dla mnie fireWire dokupic. Jezeli ktoś może się w tej
kwestii wypowiedziec-dziekuje.

opis tych notebooków - istotne parametry

Amilo
AMD Sempron XP 3300+, 128 kB 2nd level cache, AMD PowerNow!
512 MB DDR
80 GB
DVD+/-RW Dual Double Layer
15.4" CrystalView