Re: DPS

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 14:56:34 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 14:35:28 +0100, Piter napisał(a):

> Nie wiem jak Tobie ale mnie lepiej pracuje sie w 22 stopniach niz w 40 mimo
> ze 40 tez toleruje :P

Ale twoja tolerancja na temperatury jest zupełnie inna niż np. mosfetów.
Powiedzmy że dany układ może pracować przy max. 120 topniach. Obecna
temperatura układu to 70 stopni a z DPS 66 stopni. Róznica to 6%.
Przekładając to na twoją skalę wychodzi odpowiednio 22 i 23.5 stopnia,
czyli róznica niewielka.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]