Re: DPS

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 13:43:46 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:dkaa9s$qmh$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości

> Jakos nie podwazyles argumentu o temperaturze ukladu zasilania :P

Ja posiadam K8NXP-9 i mam DPS. Mój DPS jest oparty na Heatpipe. Mój DPS
zaczyna pracować dopiero przy podkręconym procku - na nim są diody
niebieskie. Przy 2,7GHz już niemal cały czas świeci. Także jest może nie
tyle potrzebny co przydatny i pozwala na obniżenie obciążenia mostków na
płycie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!