Brak uziemnienia w gniazdku

Autor: Figo <azazell_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 11:43:05 MET

Pisze ponieważ mam problem pracuje w sklepie i przeważnie nudzi mi się ;) i
mam pytanie czy moge podlaczyc komputer do gniazdka bez uzmnienia? . Mam
komputer A64 3000, plyta gigabyte, chieftec 420W.. jak podlączylem raz na
godzinke to jak chcialem dotknąć zasilacza to kopnął mnie prąd wiec wlasnie
odrazu zdziwiłem się ze tak sie dzieje jak nie ma uziemnienia? i czy mozna
tak dalej użytkować czy to grozi spaleniem ?