Re: Co kupić SAMSUNG HD160JJ czy SEAGATE 7200.9 160?

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 16:21:03 MET

P@lmer napisał(a):

> W takim razie doprecyzuję. Dobrym to jest nie odbiegającym wydajnością
> od czołówki dysków pracujących w takim tandemie. Innymi słowy, która
> para - Samsungi czy może Seagat'y okażą się szybszymi?

Chcialbys wszystko miec super i do tego tanio.

Pomysl o dyskach typu WD Raptor 74GB 10K 8MB WD740GD.
Bedziesz mial bardzo dobra wydajnosc.

Chcesz wieksza. Pomysl o SCSI i jakims solidnym kontrolerze.

> Zależy mi jednak głównie na pierwszym kryterium. Drugie nie jest aż tak
> istotne, a zadałem je niejako "przy okazji". Dlatego proszę o pomoc

No tak ma byc cicho... No to najlepiej im wolniej sie kreci tym cichszy :)

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA