DPS

Autor: Paweł T. <pawtak_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 16:39:53 MET

Pogoolałem trochę i wiem już (teoretycznie) co to jest. Praktycznie nie mam
zielonego pojęcia - zastanawiam się nad dwom płytami Gigabyte - GA-K8NF-9 i
GA-K8NXP-9. Wszelakie różnice między nimi mogę przeboleć. Istotny jest
topicowy DPS - czy jest to system na tyle istotny, żeby wybrać płytę xp-9?
Tu cycata ze strony Gigabyte "... DPS to moduł podwójnego zasilania,
dostarczający płycie 8 faz i stabilny prąd o natężeniu do 150A. Moduł DPS
działa równolegle do zasilania płyty, a więc płyta może pracować również bez
niego...".
Zamierzam zamontować na płycie AMD 64 3000+ Venice (lub 3200+). Czy brak
rzeczonego systemu będzie miał jakiś wpływ na pracę klocków? Docelowo całość
będzie zasilana z jakiegoś rozsądnego zasilacza - w tej chwili
prawdopodobnie będzie to działać na Codegenie.

--
paweł