Re: [cross] karta graficzna do zastosowan poligraficznych

Autor: Jabba <respect_at_wywalto.o2.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 15:13:43 MET DST

Dnia Fri, 30 Sep 2005 13:39:17 +0200, noname napisał(a):

> Witam
> Mam pytanie sprzetowe. Jako ze uzywam wciaz jakiegos starego GForcea 2MX
> costam 64MB (pixelview) chcialem sie dowiedziec czy przesiadka na jakas nowa
> karte za okolo 300-350 zl cos zmieni (chodzi mi o zastosowania graficzne -
> glownie 2D - poligrafia itp.)?
> W tej cenie mozna nabyc ATI 9600PRO lub cos co nazywa sie GF 6200 obie z
> 256MB DDR.
> Potrzebuje w miare uniwersalnej karty do wszystkiego ale glownie do grafiki.
> Na co postawic na GF czy ATI. Z ATI mialem juz problemy w poprzedniej
> [...]

W zasadzie tez nie mam przekonania do ATI.. ale jesli chodzi glownie o 2D to
pomyslalbym nad Matroxem... na prawde dobra karta.. tyle ze nie dla graczy.
A jak nie Matrox to ja raczej bym wzial GF.

--
Pozdro, Jabba! 2005-09-30 15:11:13
(P4 1,8A@2,25GHz)(MSI 845 UltraAR)(512MB DDR Kingston)(MSI GF4200 ViVo)