[cross] karta graficzna do zastosowan poligraficznych

Autor: noname <no_at_email.com>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 13:39:17 MET DST

Witam
Mam pytanie sprzetowe. Jako ze uzywam wciaz jakiegos starego GForcea 2MX
costam 64MB (pixelview) chcialem sie dowiedziec czy przesiadka na jakas nowa
karte za okolo 300-350 zl cos zmieni (chodzi mi o zastosowania graficzne -
glownie 2D - poligrafia itp.)?
W tej cenie mozna nabyc ATI 9600PRO lub cos co nazywa sie GF 6200 obie z
256MB DDR.
Potrzebuje w miare uniwersalnej karty do wszystkiego ale glownie do grafiki.
Na co postawic na GF czy ATI. Z ATI mialem juz problemy w poprzedniej
firmie, z GF nigdy. Jestem kompletnie zielony jesli chodzi o nowosci w tej
dziedzinie.

uprzedzam: crosspost
pl.comp.grafika
pl.comp.pecet