Re: problem z dźwiękiem na mobo - ułamany jack

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 12:00:35 MET DST

tiszert chm napisał(a):
> witam,
> problem mam taki, że w pracy muszę uruchomić Skype, ale mój poprzednik
> zostawił w gniazdku mikrofonowym ułamany wtyk od słuchawek. jak go
> wyciągnąć? myślałem że uda się go po prostu wypchnąć, ale wszystkie 3 porty
> audio na płycie są "zabudowane". nie ma do nich od tyłu dostępu... (metalową
> obudówkę można zdjąć??).

Zdjac mozna, o ile sie uda potem ja zalozyc (moze sie nie obyc bez
lutowania, bo to moze byc przylutowane do masy).
W ostatecznosci mozna wylutowac cale gniazdo.

Zeby wyciagnac takie cos moze uda sie przykleic ten kawalek w gniazdku
do czegos innego?
Na przyklad za pomoca kropelki, albo poxipolu doklej do tego wtyku jakas
rzecz za ktora delikatnie wyciagniesz pozostalosci wtyczki.