Re: problem z dźwiękiem na mobo - ułamany jack

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 12:12:14 MET DST

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message
news:dhj2k2$55i$2@news.task.gda.pl...
> [...]
(metalową

> Zdjac mozna, o ile sie uda potem ja zalozyc (moze sie nie obyc bez
> lutowania, bo to moze byc przylutowane do masy).
> W ostatecznosci mozna wylutowac cale gniazdo.

Dokladnei jak mowisz trzeba byloby wylutowac i potem wlutowac gniazdko -
ryzyko uszkodzenia duze

> Zeby wyciagnac takie cos moze uda sie przykleic ten kawalek w gniazdku
> do czegos innego?
> Na przyklad za pomoca kropelki, albo poxipolu doklej do tego wtyku jakas
> rzecz za ktora delikatnie wyciagniesz pozostalosci wtyczki.

Dokladnie to samo chcialem napisac - kropelka (poxipol moze okazac sie zbyt
dobrym klejem - w razie przypadkowego nalozenia zbyt duzej ilosci moglby
zakleic gniazdo)
Odtluscic czyms koncowke zlamanego wtyku (aceton albo birol albo
rozcienczalnik nitro albo najlepiej benzyna ekstrakcyjna - zmywacz do
paznokci sie nie nadaje!).
deliktanie umiscic nieiwlke ilosc kleju tak by nie zabrudzic okolic,
przylozyc do tego nawet jaks mocna nitke (odtluscic tez koniec) i poczekac
na zwiazanie - po czasie okreslonym na kleju delikatnie wyciagac zlamany
wtyk - powinny byc dwa momenty oporu i po klopocie - mozna powtarzac do
skutku gdyby klej puscil (mala powierzchnia klejenia)
Konieczna cierpliwosc i determinacja ale uda sie napewno.