problem z dźwiękiem na mobo - ułamany jack

Autor: tiszert chm <chmielna_at_tiszert.com>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 10:38:27 MET DST

witam,
problem mam taki, że w pracy muszę uruchomić Skype, ale mój poprzednik
zostawił w gniazdku mikrofonowym ułamany wtyk od słuchawek. jak go
wyciągnąć? myślałem że uda się go po prostu wypchnąć, ale wszystkie 3 porty
audio na płycie są "zabudowane". nie ma do nich od tyłu dostępu... (metalową
obudówkę można zdjąć??).
pliz help.

Gobli