Re: Pixel TV i Vanta - problem z rozmiarem obrazu TV

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 10:18:36 MET DST

"KJ" <KJ@noway.com> wrote in message
news:dhhed0$akd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No niestety, z najnowszymi (obslugujacymi Vante) sterownikami jest to
> samo. A DScaler zwraca blad, cos o braku odpowienidego overlay w karcie
> grafiki.
>
> Jeszcze doinstaluje DirectX 9 ale cos czarno to widze.
>
> A kiedys karta TV Avera chodzila mi na P 133 z karta S3 Virge i nie bylo
> problemow z "full screen".

Cos "trzyma" overlay... sprawdz co masz uruchomione, wywal wszystkie
procesy - ktorys z nich blokuje overlay - overlay moze byc tylko jeden
otwarty - to jego najwieksze ograniczenie - jedyny uklad ktory znam
graficzny posiadajacy obsluge dwoch overlay'ow to byl Tseng ET6000 ale chyba
za mlody jestes by o nim slyszec ;)
Dlatego MS zaleca w nowych produktach wsparcie dla WMR9 - WMR nei ma
ograniczen ilosci nakladek.