Re: Pixel TV i Vanta - problem z rozmiarem obrazu TV

Autor: KJ <KJ_at_noway.com>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 21:13:04 MET DST

KJ@noway.com wrote:

> [...]

No niestety, z najnowszymi (obslugujacymi Vante) sterownikami jest to
samo. A DScaler zwraca blad, cos o braku odpowienidego overlay w karcie
grafiki.

Jeszcze doinstaluje DirectX 9 ale cos czarno to widze.

A kiedys karta TV Avera chodzila mi na P 133 z karta S3 Virge i nie bylo
problemow z "full screen".

KJ Siła Słów