Re: Ktorego laptopa wybrac?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 08:06:56 MET DST

> Notebook, ktory spelnia wiekszosc moich zachcianek to HP Omnibook 6100 taki
> jak np. tu:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=65220948
> lub tu:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=65061516
>
> Dziwi mnie jednak dlaczego taki wypasiony sprzet jest sprzedawany w calkiem
> niskiej cenie w porownaniu np. z takim Dell'em:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=65741849
> czy tu:
>

> Co jest nie tak z HP Omnibook 6100?
> Ma ktos moze jakies doswiadczenie z praca na takim sprzecie i moze sie nim
> [...]

Co się dziwisz, że Ci nikt nie odpowiada - piszesz o różnicy w cenie a
ta gdzieś waha się w granicach 200zł... To produkty wycofane (chyba juz
dosc dawnoo) z rynku pierwotnego.

Sprzedałem niedawno jeszcze starszy HPOmnibook 4100XE z pamiecia
powiekszona do 256 MB, w podbnym przedziale cenowym( 1000-2000zl),
klient zadowolony, jak na razie wszystko działa. Mam nadzieje, że będzie
tak dalej, bo serwisowanie pogrwarancyjne w HP to jedna wielka pomyłka -
często przy awarii jakiegokolwiek drobiazgu decyduja, ze jedyna
możliwością jest kupno nowego sprzętu (całego). Z drugiej strony w
notebookach - dysk na pewno, napęd optyczny (prawdopodobnie) bez
wiekszych problemow mozna samodzielnie wymienic na sprzet OEM. Więc tzw.
cena potencjalnej naprawy w tym wypadku spada kilkakrotnie.

pozdr.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/