Re: Pamięci ram GODDRAM & KINGMAX & Elixir

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 00:20:36 MET DST

Jolly Roger <dsbrak@maila.w.pl> wrote:

> Proponuję wsadzić dwa dwustronne moduły i się przekonać jak to działa.
> Oczywiście 2x512MB dwustronne będzie działało bez problemu. Z
> niektórymi procesorami na starszych rdzeniach może dojść do sytuacji,
> że pamięci będą automatycznie przestawione jako DDR333, ale można to
> zmienić bez problemu.

            Wiesz - to ze po docisnieciu kolanem zadziala to co innego. Producent
plyty, ktory w koncu zna jej konstrukcje najlepiej, nie bez powodu to
zaznacza. W koncu to nie jest w jego interesie - ogranicza sobie grono
klientow - np: dla mnie jest to wazne bo mam dwa moduly dwustronne 512 MB,
a dzialanie plyty _W ZASADZIE STABILNE_ mnie nie interesuje - po to biore
infineony, ktore demonami podkrecania nie sa, by dzialalo to na nominalnych
ustawieniach i dzialalo _CALKOWICIE STABILNIE_ a nie _PRAWIE STABILNIE_.

> Gdyby jakikolwiek procesor na S754/939 miał nie działać poprawnie z 2
> modułami dwustronnymi, to by to oznaczało śmierć dla tych procesorów,
> bo przecież większość ludzi dzisiaj ma 2x512MB i to zarówno na
> platformie S754 jak i S939.

            Chcesz powiedzec, ze producent plyty nie wie co pisze?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl