Re: Pamięci ram GODDRAM & KINGMAX & Elixir

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 21:53:22 MET DST

Dnia Tue, 27 Sep 2005 21:12:49 +0200, Michal Bien napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Sprawdzalem instrukcje do plyta na NForce3 Epoxa i chyba Abita
> i wyzraznie bylo zaznaczone, ze poprawnie dziala tylko jeden modul
> dwustronny, 1 dwustronny i 1 jednostronny lub 3 jednostronne. To byly
> plyty na S754 -

Proponuję wsadzić dwa dwustronne moduły i się przekonać jak to działa.
Oczywiście 2x512MB dwustronne będzie działało bez problemu. Z niektórymi
procesorami na starszych rdzeniach może dojść do sytuacji, że pamięci będą
automatycznie przestawione jako DDR333, ale można to zmienić bez problemu.

> sam nForce nie ma tu wielkiego znaczeniam, bo za obsluge
> modulow odpowiada kontroler w samym CPU i konstrukcja elektryczna plyty.

Gdyby jakikolwiek procesor na S754/939 miał nie działać poprawnie z 2
modułami dwustronnymi, to by to oznaczało śmierć dla tych procesorów, bo
przecież większość ludzi dzisiaj ma 2x512MB i to zarówno na platformie S754
jak i S939.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [1GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]