Re: Pamięci

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 20:38:26 MET DST

"Aneta Kunska" <iksinska@iksinski.pl> wrote in message
news:dhem8l$16i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie słyszałam o DDR2.

Wchodza i zastepuja DDR - maja od DDR wieksze latency a wiec nie sa tak
dobre jak zwykle DDR ale...ale sa nowsze i planuje sie ze wraz z
przyspieszeniem zegara beda szybsze niz DDR - w tej chwili w kazdym razie to
nowosc obslugiwana tylko przez kilka chipsetow...

> Moje potrzeby to zaawansowana obróbka video oraz grafika. Dlatego zależy
mi
> na dobrych, szybkich i wydajnych kościach pamięci.

Pamiec RAM to nie wszystko, mozesz np miec plyte obslugujaca dwa kanaly
pamieci i w tym momencie ich pasmo podwaja sie czyli masz jakby dwa razy
szybsze pamieci, do tego jesli to ma byc szybkie to macierz dyskowa w RAID0,
mozesz chciec miec plyte z dwoma CPU - wszystko to tylko zalezy od stanu
Twoich finansow.

A propos co oznacza termin zaawansowana obrobka video? (i grafiki) moze
okazac sie ze szukasz czegos co robi cos sprzetowo...