Re: HP DeskJet 3845

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 20:48:56 MET DST

Polar wrote:

> W tej samej cenie masz Epsona C66 z osobnymi tuszami i tuszem
> pigmentowym - to klasa wyzej od tego HaPeka.... Pozatym co wazne,
> zamienniki do Epsona sa bardzo tanie i niezlej jakosci

W tej cenie można spokojnie jeszcze kupić HP 5740 czy Canona iP 1500.
Ostatnio kupiłem kuzynowi iP1500 - bardzo fajna drukarka. Fotki drukuje
lepiej i szybciej niż C64, a więc i C66. Do tego Canona tez można
bardzo tanio kupić zamienniki i na szczęście ma tylko dwa pojemniki.
Ostatecznie autor posta może też kupić HP5740 - bardzo wydajny pojemnik
z tuszem czarnym, przyzwoita jakość druku, możliwość zastosowania tuszu
fotograficznego.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl