Re: SkyStar 2 rev 2.6D - Asus A8NSLi

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 08:27:20 MET DST

Użytkownik koniu napisał:
> Witam.
> Podobno istnieje konflikt pomiedzy tymi urzadzeniami we wspolpracy.
> Slyszalem ze karty SS2 do rev 2.6C mialy te przypadlosc...ale czy 2.6D takze
> ??.
> Mam taka karte na biurku i nie wiem czy ja instalowac czy nie.
> Pozdr.
>
> konrad

Witam,
Wstrzymaj się chwilę z instalacją zanim przeczytasz.
Jak na razie najwięcej problemów zanotowano właśnie z wersją D, ale to
pewnie z powodu takiego, że C jest już trochę stara i jeśli ktoś kupuje
taką nową płytę, jak w temacie to karte już ma w wersji D.
Ogólnie problemem jest chipset płyty głównej nie obsługujący poziomów
napięć odpowiednich dla starszych wersji PCI.
Polecam wątek na forum tematycznym o SS2, bo kilka osób już spaliło
płytę z nForce4, a szczegóolnie właśnie ASUSy padają.
http://www.skystar2.cnet.pl/forum/viewtopic.php?t=4979

--
majstermod