Re: SkyStar 2 rev 2.6D - Asus A8NSLi

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 08:52:14 MET DST

Użytkownik "majstermod" <majstermod@op.pl> napisał w wiadomości
news:dhdd5q$l30$1@amigo.idg.com.pl...

> Wstrzymaj się chwilę z instalacją zanim przeczytasz.
> Jak na razie najwięcej problemów zanotowano właśnie z wersją D, ale to
> pewnie z powodu takiego, że C jest już trochę stara i jeśli ktoś
> kupuje
> taką nową płytę, jak w temacie to karte już ma w wersji D.
> Ogólnie problemem jest chipset płyty głównej nie obsługujący poziomów
> napięć odpowiednich dla starszych wersji PCI.
> Polecam wątek na forum tematycznym o SS2, bo kilka osób już spaliło
> płytę z nForce4, a szczegóolnie właśnie ASUSy padają.
> http://www.skystar2.cnet.pl/forum/viewtopic.php?t=4979

Ale na gigabyte nie ma problemów, wiele osób to potwierdza. Można
również sobie poczytać tu:
http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=153605
Ja mam Gigabyte GA-K8NXP-9 i nie ma problemów z SkyStar2 2.6D. Ze
SkyStar2 2.6C również nie ma problemów.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!