Re: SkyStar 2 rev 2.6D - Asus A8NSLi

Autor: koniu <koniu_at_hot.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 09:45:52 MET DST

> Witam,
> Wstrzymaj się chwilę z instalacją zanim przeczytasz.
> Jak na razie najwięcej problemów zanotowano właśnie z wersją D, ale to
> pewnie z powodu takiego, że C jest już trochę stara i jeśli ktoś kupuje
> taką nową płytę, jak w temacie to karte już ma w wersji D.
> Ogólnie problemem jest chipset płyty głównej nie obsługujący poziomów
> napięć odpowiednich dla starszych wersji PCI.
> Polecam wątek na forum tematycznym o SS2, bo kilka osób już spaliło
> płytę z nForce4, a szczegóolnie właśnie ASUSy padają.
> http://www.skystar2.cnet.pl/forum/viewtopic.php?t=4979

Witam.
To w takim razie wychodzi na to ze moge karte raczej wsadzic w kosz, cos
pisza na temat zwierania jakichs tam zworek (na SS2) ale nic konkretnego.
Sprzedawca ktory sprzedaje sprzet nie wiedzial nic o konflikcie.
A tak nawiasem mowiac to juz jedna plyta (Asus - na gwarancji) mi padla
przez ta karte....ale myslalem ze to wina plyty....
Przynioslem z pracy sprzet na plycie Gigabyte nf2 i tez nie poszlo, zaczely
sie dziac jakies dziwne rzeczy...podniosla sie temp. wentylatora na
chipsecie malo sie nie urwal od obrotow....wiec wywalilem karte i dalem se
siana.
Dzis mam karte po wymianie i czytam o problemach....z moja plyta A8N-SLi i
sie prawde mowiac boje ja wkladac w skrzynke.
Co zrobic....??
Pozdr.

konrad